Khamis, 10 Julai 2014

SeMesteR 8 Yo...

Rasa macam baru je aku update blog aku.. sekarang baru perasan.. ahaha.. dan dekat 8 bulan.. dalam 8 bulan ni tak payah cakap la berapa banyak perubahan n perkara penting berlaku dalam hidup aku..yang palingg penting.. aku dah semester 8.. dah nak gradd!

Semester akhir, so.. dah boleh mula pikir pasal buah-buah cinta.. insyaAllah.. semoga ‘dia’ hadir dalam hidup kami.. menyerikan lagi rumah tangga bahagia yang kami jalani..

Alhamdulillah.. dah selesai praktikum 1, 2, dan 3. Sekarang tengah menjalani internship.. masa praktikum 3 dulu aku menyewa dekat hulu langat ni.. sebab praktikum tu 3 bulan kan.. tapi intership ni dah alang2 sebulan je.. kitorang ambil keputusan nak berulang je dari bangi ke hulu langat setiap hari.. erk.. boleh tahan jugak la kepenatannya.. sakit pinggang aku.. opss.. catatan aku di hari muka.. dua tiga menjak ni pinggang aku selalu sakit.. tak tahu kenape.. harap bukan sesuatu yg bad la kan.. Sakit macam mak nenek aku ni..

Aku yakin dan pasti aku tak kan abaikan blog ni lagi lepas ni sebab aku da banyak masa lapang.. kikiki.. suami aku yg kiut miut tu dah berjaya sambung belajar kat uitm shah alam... buat masa sekarang berulang setiap minggu kelantan ke kl. Tak lama lagi akan di tukarkan ke kl, insyaAllah..
klu ada yang berbulu mulut bila aku kata laki aku kiut.. tahankan je eh.. aku memang suka puji laki aku..
ala nanti korang kawin korang tau la.. haha
klu bini sendiri tak puji sape lagi..
lagipun aku makan ati klu org puji2 laki aku.. ngeh3

Bersusah-susah dahulu bersenang-senang kemudian..


p/s : laki aku cakap dia mabuk naik bas.. aish xpenah-penah ni.. mengharapkan buah cinta ^_^

Tiada ulasan: