Rabu, 17 April 2013

Xde keje

Ak cikgu :)
Sementara tunggu koku.. amek gmba dulu..heee

Jumaat, 12 April 2013

TiNgGaL 2 MinGGu laGI :)

praktikum oh praktikum..
penatnya x terkata..huhu 8 rph seminggu..
pening memikirkan isi2nya....
tapi alhamdulillah sedar tak sedar dah dua minggu aku bepraktikum
mula minggu depan lecturer aku akan mula datang observe..
risau juga.. semoga Allah mempermudahkan segalanya

dan tak jemu2 nak tulis...
RINDU ABG... RINDU MAK... RINDU ABAH....
:'(

Isnin, 1 April 2013

JaLaN2 d CaMeroN HiGhLand dan HarI peRtAmA BeRpRaKtiKum

Awal cuti hari tu, suami aku yang tercinta datang jemput aku kat ipg,
Otw balik terus singgah cameron highland..
Tersangatlah seronok bila berjalan dengan suami tercinta..

Satu je gambar yg ada.. sbb gambar ada dalam kamera suami ku sayang...

N sedar x sedar seminggu cuti dah berakhir, berat sangat hati nak berjauhan dengan suami tercinta.. tapi aku kena kuat demi masa depan kami bersama.

Sekarang aku menyewa dengan kawan2 di desa baiduri,
Aku berpraktikum di sekolah kebangsaan alam damai,
Semoga aku dapat menimba pengalaman secukupnya dalam praktikum kali pertama ni..doakan aku ye...

Alhamdulilah guru2 sekolah tu memang sangat friendly n baik2..
Aku dapat kelas tahun 1 dan 2.. takut juga dapat budak kecik sangat ni
Semoga segala urusan aku dan kawan2 dipermudahkan insyaAllah..

Allah tabahkan hati ku dalam menghadapi dugaan ini,
Tabahkan hati aku dalam menghadapi kesukaran berjauhan dengan suamiku...
Kukuhkan cinta kami ya Allah
Permudahkan segala urusan kami ya Allah..
Kekalkan kebahgiaan aku bersama suami ku yang tercinta.. amin....
Semoga pengorbanan kami ini berbaloi ya Allah...